poniedziałek, 1 września 2014

Informacja

Witacje, Kochane!
To tylko zwykła notka, jak się domyślacie :)
Pod ostatnim postem musiałam naprawdę długo czekać
na te 10 komentarzy, co kompletnie mnie zasmuciło...
Nie oznacza to, jednak że zawieszam bloga czy coś!
Boże! Nigdy! xD Otóż mam trzy ważne sprawy...

1. Pojawił się trailer do opowiadania :) Niestety nie mogę
na razie dodać go do nowej zakładki, ponieważ mam
problemy z blogger'em ;c Tak, więc pozostawiam Wam
LINKA . Moim zdaniem jest piękny ;3

2. Clean Page Of My Life zostało nominowane do
głosowania na Bloga Miesiąca Wrzesień.. Także wiecie
co robić xD Jeśli podoba Wam się moje opowiadanie
zostawcie swój głos u dołu o TUTAJ ♥

3. Rozdział następny pojawi się w przeciągu kilku dni,
najprawdopodobniej dopiero w weekend, ponieważ mój
Internet "nie żyje" i dzisiaj cudem dorwałam się do
zwykłego komputera :D ;c

Kocham Was, przepraszam i życzę miłego dnia ♥

6 komentarzy:

  1. 1. Trailer... MEGA! Bardzo mi się podoba! Piękny! <3
    2. Oddałam głos kochana ;) Powodzenia xx
    3. Mam nadzieję, że internet nie pokrzyżuje Ci planów i niedługo dodasz nowy rozdział ;3
    Pozdrawiam, @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun jest cudowny *.*
    Kocham go ♡
    Zaglosuje na twoj blog bo jest swietny ★

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany :)
    Trailer mega ;*

    Buziaki ;* @/Harrys_heart69

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Trailer! :D xoxo
    Głos już oddałam. :) x
    Weny zawsze. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany (:
    Trailer piękny :3
    Jeśli by Wam sie chciało to możecie zajrzeć: bez-wyjscia-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny trailer :-) chciałam zapytać czy będziesz kontynuować to opowiadanie bo szczerze to nie mogę się juz doczekać kiedy będzie kolejny rozdział.,.:-) pzdr Kinga

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy nad opowiadaniem :) ♥